Islamic Widget

Seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah s.a.w: “apakah (amalan) islam yang terbaik?” Nabi berkata: “Engkau memberi makan & memberi salam kepada orang yang engkau kenali dan kepada orang yang engkau tidak kenali.”

(Hadis Riwayat al-Bukhari dan Muslim)

anti-lelaki kasanova????  

Posted by: izz@h_khazali

errkkkkhhhh...bencinyeeee.....
'eh ape benci2 ni? ' jgn nk benci sgt, nt t'kene kt dri sendiri blik..........'
ok.

assalamua'laikum wbt......hmmm, lme doh ambe dok update blog nih. ni tah tibe2 rase nk tulis sesuatu. sekarang jam menunjukkan 3.12am...TAK TIDO LAGI????  buat ape kome???? hehe...sebab td da tertido awal, penat gamoknye kje....

hmmm....knp ye? org lelaki ni suke berfoya-foya ke? seronok eh? nk try jd lelaki bleh? hehe...xde laa.
geram, tak suke, menyampah, hampeh....
diorang ni suke eh buat org pompuan jatuh hati, pastu patahkan hati....KEJAM yg teramat!
bukan nk tujukan kat sape2, tp kebanyakannye mcm tu kn?
knp ye?
entah.....xde jawapan...

pada yg sudah punyai keluarga, alhamdulillah....kukuhkan tali kasih sayang antara kalian dengan berpegang pada tali Allah...jangan sia2 kan kebahagian yg d bina dgn hanya satu titik noda ^^
yg belum menempuh alam p'kahwinan (macam ambe ni) ingatlah, jodoh bukan kuasa kita tp DIA. bab kawin, persahabtn, pertemuan, dlm spnjang hidup ni, sume dikatakan jodoh, x semestinya klu dah kawin tu org tu jodoh kita, mungkin bila da xde jodoh, sebaliknya berlaku...nauzubillahiminzalik..
kalau ajal plak, kita pn x tahu bila kita akan menempuhnya, mgkin esok, lusa, tulat , tungging....

ok layan lagu saujana ni kjap ye, sambil2 tu cri mood nk tdo blik (^^,)



This entry was posted on 12:33 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts with Thumbnails

Search This Blog