Islamic Widget

Seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah s.a.w: “apakah (amalan) islam yang terbaik?” Nabi berkata: “Engkau memberi makan & memberi salam kepada orang yang engkau kenali dan kepada orang yang engkau tidak kenali.”

(Hadis Riwayat al-Bukhari dan Muslim)

Hanya Aku & Allah SWT sahaja yang mengetahui apa yang berlaku, dan hanya Allah jualah sebaik-baik Perancang apa yang bakal berlaku...  

Posted by: izz@h_khazali in

AsSalamua'laikum warahmatullahiwabarakatuh....
Haaaa....amacam tajuk kat atas tu? panjang tak? hehe...klu boleh, nk wat tajuk lagi panjang daripada tu. Tapi, cukuplah sekadar yang memadai. hmmm...Ate, teman ni, mmg x pandai nak tulis menulis, karang mengarang ni, cuma teman nk kongsi ape yg berlaku sepanjang hidup teman. Kalau nk kate sepanjang hidup tu, tak gamok le teman nak cerite...tp certain2 la, mne yg perlu...
Memang nampak mcm nak merapu skit, tp teman nk kontrol la supaya x jd merapu...hehe
Ape crite sbnrnya yg teman nk tulis ni? haaaa....sebernya, teman pon x tahu. Ikut je la jari-jemari ni huruf ape yg dia nk tekan. Ok, klu nak berbalik kepada tajuk kat atas tu, mmg byk yg nk dikongsi, malah banyak juga yang ingin diceritakan.
Kita sambung lain kali ye.....^_*

There was an error in this gadget
Related Posts with Thumbnails

Search This Blog