Islamic Widget

Seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah s.a.w: “apakah (amalan) islam yang terbaik?” Nabi berkata: “Engkau memberi makan & memberi salam kepada orang yang engkau kenali dan kepada orang yang engkau tidak kenali.”

(Hadis Riwayat al-Bukhari dan Muslim)

klinikal....^_^  

Posted by: izz@h_khazali in

Tinggal seminggu lagi persiapan untuk ke praktikal seterusnya bagi semester ini. Alhamdulillah, akhirnya, kali ni dapat jgk aku merasa berpraktikal di hospital besar...huhu...tapi, masih byk lg perkara yang perlu aku perbaiki di dalam diri. Terutamanya mengenai keyakinan diri....hmm...yang ni la paling ssh nk 'repair'.
Macam ni la slalunya b'laku bila baru nak mula praktikal. Boleh dikatakn, tiap kali semester, inilah mslhnya....hurmmm...mcmne la nk buat ni???

Tapi apa pun, harap2 praktikal kali ni, aku lebih konfiden bila nk buat kes....ameeen...^_^
Kali ni Alhamdulillah berkesempatan tuk jejakkn kaki dkt hospital besar, Hospital Raja Perempuan Zainab 2, Kota Bharu, Kelantan.
semester 5
insyaAllah....akan ku jejakn kaki pd 24hb7 2010
Klau nak dibandingkan semester-semester yg lepas, sumenye hospital daerah....modaliti pon tak brape ade...slalu tengok pon, mesin general x-ray je...insyaAllah kali ni aku akan gunakan kesempatan yg ada.....hehehe....sekurang-kurangnye bleh jgk aku tgok dan 'sentuh' mesin CTscan, MRI, Ultrasound, Mamography, Flouroscopy dan sewaktu dgnnye...~_*
Yg penting skrg ni kne tingktkn ke'konfiden'an diri nk buat kes-kes speciallist ni...caiiyyok!!! you can do it!! ngeee~(^^,)v
(semester 2)
kenangan bersama staf di hospital Lati, pasir mas, kelantan.

semester 3
di hopital Besut, Jerteh,Terengganu
semester 4
mesin ganeral x-ray di hospital Tumpat, Kelantan..

There was an error in this gadget
Related Posts with Thumbnails

Search This Blog